Thursday, April 12, 2007

Aurinkoterveiset Annan parvekkeelta!

Heippa!
Kesä on tullut Tanskaan, ainakin mun mittapuun mukaan. Tai ainakin mahtava kevät, jos nyt ei ihan kesä vielä. Mutta juurikin istun puoliksi parvekkeella ja ulkoilutan varpaita leppeässä (kerrankin) tuulessa ja paljastan sääret auringolle :D Lämmintä on melkein 20 astetta ja on muuten aika kuuma tässä istuessa. Olin aamulla basaarissa ostoksilla, sieltä saa vihanneksia ja hedelmiä tosi halvalla. Oli ihana kävellä sinne kun linnut laulaa kaikkialla, nurmi on ihan vihreä (oli kyllä talvellakin) ja puut ja kukat kukkii. Kaikkialla on narsisseja ja joitain pieniä valkoisia ja keltaisia kukkia, kirsikkapuut kukkii ja sit jotkut keltaiset pensaat. Ihanaa, miksi suomessa puut ei kuki?? Mut tuli kuuma ja hiki kun taapersin ja sit tuli talvea ikävä. onneksi suomen kesä on kylmä mut kostea :D

Pääsiäinen oli ja oli kiva. Olin lomalla Suomessa 2 vkoa, Kajaanissa, vähän Tampereella ja Espoossa. Käytiin kattoo Nosturissa pääsiäisen kärsimysnäytelmä eli Circus Mundus Absurdus ja Kuolleet intiaanit! Inkkarit oli hyviä ja circus aika hurja.. Näin ehkä liikaa. Oli hurjaa. Suomessa on harmaata. Mut kesällä nättiä. Täällä on nyt samanlaista kun suomessa kesällä, suurin piirtein.

Koulu on taas tältä viikolta ollut peruttu, oon sit pyöriny kavereiden kans ja haistellut multaa ja tutkinut kukkia. Mä oon vähän innoissani noista kukkasista, voi kun ois oma puutarha! Tänään ois taas Klubben ilta, ehkä mennään ehkä ei mut lauantaina täällä mun baarissa on Pigefrokost, ei sikajuhlat tai sika-aamupala vaan tyttöjen lounas vaikka se taitaakin olla illallinen kun alkaa vasta kuudelta. Se on "girls night out - free drinks and male strippers!!" Jippii!! Liput oli about 15 e, eka on kolmen ruoan illallinen viinin ja/tai oluen kans, sit drinkkejä ja strippausta ja sit vasta miehet pääsee baariin. Mä luulen et miehet tykkää siitä illasta, kun ekaks 80 tyttöä on monta tuntia keskenään ja siemailee muutaman drinksun..hehhe. Onneksi mä oon immuuni.

Loma Bracelonassa toteutuu hyvin pian! jesh! VVSP valtaa barcelonan, annan ja suvin osalta 20. -27.5. ekaks me suvin kans vähän vallataan köpistä, tivolikin on jo silloin auki! Ja edellisenä vkonloppuna mä meen vaihtareiden kans Legolandiaan. Ihanan vapauttavaa :D

Nyt pitäs vähän lukea WTO:sta ja OECD:stä, vois eka vaikka selvittää mitä ne on ;) hehheh. wikipedia rules! sit vois vähän opiskella Intercultural communicationsin teoriaa, Jee Hofstede!

PS. Muutin vähän värejä, onko hyvä!?

5 comments:

Anonymous said...

väri häikäsee..

Anana said...

ketä häikäsee muka..?? tarkempia tollaset huutelut! :D

Lotukka said...

annan ansiosta oon oppinu ihan hirveesti kukista ja puista ja luonnon kiertokulusta tanskanmaalla. keep up da good work! vari on haikaisevan kevainen myos mut ei varsinaisesti enaa ibitsamainen..

Anana said...

niin mä tiedän et nyt menetettiin vähän ibitsatunnelmaa, mut ehkä tää on valmistautumista uuteen ibitsaan? tai taivasalla nukkumiseen?!

muraa said...

joo kyllä mä aistin tästä barceloonan kevättaivaan penkille nukahtaneen perspektiivistä.

polttelis kyl vähän liittyä vvsp:n kevätlomalle mut mun tenttiaikatauluja ei kerrota mulle, ni en tiedä jääkö yhtään ns "löysää" aikatauluun toukokuun lopussa. belfastissa on kesä, +18, ihanaa ja löysää.