Sunday, February 25, 2007

kuvia ja tunnelmaa!!!

uuh vihdoin ja viimein pääsin käyttään omaa konettani netissä joten sain laitettua edes muutaman kuvan nettiin :) eli jos halutte vähä kurkata millaselta mun uus elämä näyttää niin tässä o mahollisuus:
http://venlagranada.myphotoalbum.com
en osaa laittaa tota linkkien joukkoon jostain syystä (koska oon opiskellu tietojenkäsittelyä vain 3,5v?) joten jos joku sen sinne osaa laittaa nii gracias eli kiitos eli tänks (jes jes jes saan käyttää ÄÄÄÄÄTÄ mun koneella, voi hitsit ku mahtavaa! :D)

koulu alko iha hitsin sekavasti mutta eikohan sekin tasta pikkuhiljaa asetu uomiinsa... taalla ei vaan naa asiat suju niin sujuvasti ku toivois mutta osasin kylla tahan varautua. suurin osa kursseista on espanjaksi ja taynna (koska espanjalaiset opiskelijat on ilmoittautunu niille jo syksylla) ja erasmuksia ei hirveesti huomioida mutta ei hataa, tulin tanne oppiin espanjaa, en opiskelemaan ;) talla hetkella kurssivalikoimassani o amerikkaa (civilizacíon inglés) ja kaannosta (espanja-englanti) seka 2 espanjankielista kurssia joissa oon pihalla ku lumiukko suomessa (ja kuin suurin osa koirista espanjassa): fonética comparada de lenguas de europa ja programacíon multimedia eli teen kotisivuja espanjaks :D 1.3 alkaa onneks myos erasmuksille tarkotettu espanjankielen kurssi joten ehka tassa alkaa taa kielenoppiminenki edistymaan maaliskuussa :D mun kotiopettajat (juandi ja manolillo) ovat tosin aika hyvia. selittavat mulle espanjaks koko ajan jotain ja vaikka tuntuu et en tajua mitaan mistaan ni mun mielikuvitus on kehittyny huomattavasti silla yritan koko ajan keksia merkityksia niitten hopotyksille ;) ja eikohan taa tasta, enhan maa oo ollu taalla granadassa ku reilut 2vkoa.

hitsit ku tuumaan unohtaa et voin käyttää taas äätä ja öötä :D sekavaa kirjotusta tulee siis. on niin saakelinmoinen nälkä ny etten jaksa kirjotella hirveesti, tärkeintä oli vaan laittaa toi linkki tänne ja sitte muuten korjata mun osote joka edellisellä kerralla ei IHAN menny oikeen :D eli meikän osote in granada ooooooon:
Calle Moncayo 3, 3D
18009 Granada
España

bueno! ny syomaan :) kirjottelen lisaa ja asiaa ens kerralla.
ciao ciao bau.

3 comments:

Aino said...

Hehe, eli nyt joku ihan randomespanjalainen on saanut suomenkielisen ystävänpäiväkortin, joka oli osoitettu sulle :D Käytiin juuri kirkossa, oli väenpaljous vähän toista kuin Suomen kaksi mummoa -messuissa.

Suvi said...

phääh! onneksi oot ollut ahkera Suomessa, ettei pidä pisteitä jännittää. Kuulin taas jostain, että Kela laskee kaikki pisteet yhteen ja jakaa opintovuosilla. Ei siis haittaa, jos ei jaksa opiskella hrveän ahkerasti vaihtokeväänä. Mut ei saa ampua viestinviejää, jos viesti on virheellinen;)

Venlah said...

hitsit, mietinkin et miksei mulle asti oo tullu postia tanne granadaan! :D hitsit. ehka se kortti loytaa perille parin vkon kuluessa ku kusti polkee tarpeeks pitkalle. ja suvi, mun ahkeruus syksylla rajoittu toiden ja rahanteon pariin... ei opiskeluun ikava kylla :P mut eikoha kela ymmarra ku selitan ja itken vaha KROKOTIILIN KYYNELEITA