Friday, February 2, 2007

Århus: Hyvin menee, muta antaa mennä vaan..

Jee! Kaikki asiat menee yksi kerrallaan rikki ja sit tulee kuume. Eilen hiustenkuivaaja lopetti toiminnan ja ostin sit vihoissani uuden ja illalla se vanha toimi taas. Sitten puhelimesta loppu saldo ja meni ikuisuus et se alko toimimaan taas. Firefox ei auennut. Ja särki päätä koko päivän, kunnes illalla sain lasin viiniä lasagnen kanssa. Sit katsottiin vähän käsipalloa, Tanska ei päässyt finaaliin, ärh. Ois muuten ollut hyvät bileet tiedossa... Ja sit oltiin väsyneitä ja kipeitä ja mentiin kaikki vaan omiin koteihin. Tänä aamuna mulla ois ollu international labour markets luento ekaa kertaa, mut tanskan hölmö operaattori ei päästänyt mua sinne. Se lähettelee palveluviestejä aina aamuisin ja jos en silloin poista sitä, herätys ei toimi ennenkuin viesti on poistettu. Hah, onneksi oon niin välkky et osasin tanskaksi poistaa sen toiminnon ja nyt ehkä ens viikolla pääsen kouluun asti :)

Kauheesti ollaan vietetty mun uusien kavereiden (Fleur - Hollanti, Steph ja Annabelle - Saksa, Edith ja Heidi - Australia) kanssa vaihtariaikaa. Eli dinnereitä, leffoja, koululla hengailua ja shoppailua. Se on tosi kivaa, mut mun sosiaalinen energia alkaa olla lopussa. En osaa olla koko ajan ihmisten kanssa, sanat loppuu ja väsyttää. Pitää vetäytyä omaan huoneeseen, vähän keskustella hyperaktiivisten espanjalaisten kämppisten kanssa ja laittaa paperit vinoihin pinoihin ja koittaa päästä kouluun. Mä oon kotoinen ihminen, kiva olla omassa kodissa välillä ja puuhastella ei-mitään.

Jos tänään saisin vihdoin huoneen järjestykseen, voisin ottaa parit fotot todistukseksi ja laittaa et näkisitte missä mä asustelen. Tällä sivulla www.exchangestudents.dk on joitain kuvia viime viikolta mun ryhmästä ja muistakin, vähän kaupungilta ja silleen. Myös mä saatan esiintyä varsinkin niissä alkupään kuvissa.

Mut millon te muut tuutte käy Suomessa? Häh?

2 comments:

muraa said...

no tuskin tulee mentyä suomeen ihan heti. ehkä kesällä.

mää kävin taas leikkaamassa hiusta, tää alkaa käydä jännäks ku ei enää ookaan perus kahta vuotta aina käyntien välissä. ny mulla on semmoi polkkatukka jonka joku poika halus leikata siistiä! mut tykkäsin vanhasta enemmän :/ pistän kuvii ku em. kaapeli saapuu.

sain manikyyrin ja kasvojutun kans. jännät

Venlah said...

mä tuun käymään suomessa kesällä/alkusyksyllä :P jos ny siis koskaan löydän ittelleni kotia täältä espanjasta... onneks on ilmaiset puhelut klo 18 jälkeen, aurinkoa ja toivoa :)

hyvä anna että jaksat sosialisoida, i believe in you. nyt dinnerille :)